Monday, March 30, 2009

伤心证明书-陈奕迅

Immediately thought of this song when saw someone write out "heart broken" in their shout out..

So how to know when someone is heart broken? The fact is, we will never know if they choose to hide it! But if we somehow know something is not right but don't exactly know what happened, the only thing we can do as friends, family, is to be around, and stand by them.

既然分都分了何必问
我们分手的伤还疼不疼
你担心还是心虚
随口问我求个安心
#一切只是过程到如今
爱的反面谁说就是恨
你没责任也无所谓残忍
我平不平衡都不会再以你为准
@伤心究竟能凭什么为证
是践踏自尊或梦游到清晨
只要你开心不要你关心
人不走到绝境怎会更冷静
伤心证明不了爱有多笨
别怕我报复好还给你公平
你给的教训我真的感激
决不会去恨你
我会用明天的幸福报答你
#一切只是过程到如今
爱的反面谁说就是恨
你没责任也无所谓残忍
我平不平衡都不会再以你为准
@伤心究竟能凭什么为证
是践踏自尊或梦游到清晨
只要你开心不要你关心
人不走到绝境怎会更冷静
伤心证明不了爱有多笨
别怕我报复好还给你公平
你给的教训我真的感激
决不会去恨你
我会用明天的幸福报答你
@伤心究竟能凭什么为证
是践踏自尊或梦游到清晨
只要你开心不要你关心
人不走到绝境怎会更冷静
伤心证明不了爱有多笨
别怕我报复好还给你公平
你给的教训我真的感激
决不会去恨你
我会用明天的幸福报答你

No comments:

Sudoku Made Easy